divendres, 6 de juliol del 2007

Presentació

Benvingut a “El nou diari de l'estació”.

Aquest espai de trobada l’he creat perquè tothom que ho desitgi pugui publicar-hi el què vulgui.

És el primer pas per crear un diari digital del nostre poble, amb espais, de política, societat, cultura, debat, tot allò, que entre tots els qui el fem, hi vulguem incloure.

Si vols participar-hi, tan sols t’has d’enregistrar i ja et donaré d’alta com a contribuïdor, així hi podràs publicar tot el que vulguis, sota la teva responsabilitat i amb el teu nom.

Per tal de mantenir un cert ordre, crec que cal seguir unes normes bàsiques de convivència:

- Els continguts d’aquest Bloc, són responsabilitat dels seus autors.

- No es pot publicar cap article anònim.

- Cada contribuïdor es fa responsable de les dades que proporciona als administradors del bloc i en ser donat d’alta es converteix en administrador.

- L’usuari o usuària es compromet a utilitzar aquest Bloc d’acord amb el que estableix la legislació vigent, abstenint-se d’utilitzar-la per a activitats contràries a les lleis, a la moral o usos lesius dels drets i interessos de tercers.

Animeu-vos a participar i fer entre tots el nostre mitjà d’informació i comunicació.

Jaume Mauri

1 comentari:

lluis garcia ha dit...

Hola Jaume:
Em dic lluis Garcia i Rifà i soc nescut a Balenyà. Conec, suposo de la teva familia, el LLuis (pare del Melcior) i el Josep, el seu germà, amb qui vaig fer la mili. El cas es que m'agradaria poder parlar amb aquest darrer, el Josep i no tinc cap adreça. Estic fent una web sobre la historia del tren, del nostre tren (www.traintren.com)i si be estic a pint d'entrar unes dades sobre l'estació de Balenya, en busco mes. Per altre part, m'agradaria col·laborar amb aquest nou diari, encara que no sé si la meva aportació pot ser adequada. Ja em diràs.
Cordialment: LLuis